á la carte meny
Hos oss finns något för alla
Jättegott, trevligt o härlig utsikt! En lunch som inte kunde bli bättre helt enkelt! Väl värd ett besök alla dar i veckan.
Vilken pärla på Ingarö. Fantastisk fint bemötande och även ett stort tack för hjälpen med Kayakomaten! Jakob/Gotland
Fantastiskt fint läge vid havet. Servering både ute och inne. Stor och varierad meny med mycket god mat. Även mat till hunden!
Som vanligt fantastiskt mat & dryck av grym personal i en härlig miljö. Boka bord vid bra väder. Finns även solsängar för 2 att hyra för dagen. Värt en omväg alla dar i veckan.
